Το σημερινό μάθημα της Γλώσσας ήταν αφιερωμένο στα παραμύθια.
Ξεκινήσαμε διαβάζοντας ένα παραμύθι από το βιβλίο του Τζάνι Ροντάρι "Παραμύθια για να σπάτε κέφι".
Το παραμύθι είχε τίτλο "Ταξί για τ' άστρα". Στη συνέχεια με τη βοήθεια του φύλλου εργασίας, γράψαμε, με λίγα λόγια, τι γίνεται στην αρχή, στη μέση και στο τέλος. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό:
Διαπιστώσαμε τελικά ότι αυτό είναι ένας τρόπος να διηγηθούμε με συντομία ένα μικρό ή μεγάλο παραμύθι.
Καιρός να γράψουμε κι εμείς το δικό μας παραμύθι. Πριν γράψουμε ένα παραμύθι χρειάζεται πρώτα να κάνουμε ορισμένα βήματα στο μυαλό μας και στο τετράδιο.
Διαλέξαμε ο καθένας τα υλικά του, δηλαδή τον ήρωά μας, το πού το πότε και τη βασική πλοκή του παραμυθιού και τα σημειώσαμε. Βρήκαμε κι έναν τίτλο.
Μετά ξεκινήσαμε το γράψιμο έχοντας ήδη σκεφτεί τι θα γίνει στην αρχή, στη μέση και τι θα γίνει στο τέλος του παραμυθιού μας.
Παραμυθάδες σε δράση λοιπόν...
Φύλλο εργασίας: Επανάληψη στα σημεία στίξης.
Ξεκινήσαμε διαβάζοντας ένα παραμύθι από το βιβλίο του Τζάνι Ροντάρι "Παραμύθια για να σπάτε κέφι".
Το παραμύθι είχε τίτλο "Ταξί για τ' άστρα". Στη συνέχεια με τη βοήθεια του φύλλου εργασίας, γράψαμε, με λίγα λόγια, τι γίνεται στην αρχή, στη μέση και στο τέλος. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό:
Διαπιστώσαμε τελικά ότι αυτό είναι ένας τρόπος να διηγηθούμε με συντομία ένα μικρό ή μεγάλο παραμύθι.
Καιρός να γράψουμε κι εμείς το δικό μας παραμύθι. Πριν γράψουμε ένα παραμύθι χρειάζεται πρώτα να κάνουμε ορισμένα βήματα στο μυαλό μας και στο τετράδιο.
Διαλέξαμε ο καθένας τα υλικά του, δηλαδή τον ήρωά μας, το πού το πότε και τη βασική πλοκή του παραμυθιού και τα σημειώσαμε. Βρήκαμε κι έναν τίτλο.
Μετά ξεκινήσαμε το γράψιμο έχοντας ήδη σκεφτεί τι θα γίνει στην αρχή, στη μέση και τι θα γίνει στο τέλος του παραμυθιού μας.
Παραμυθάδες σε δράση λοιπόν...
Φύλλο εργασίας: Επανάληψη στα σημεία στίξης.